Evil




Kommentarer
Postat av: Anna Thorbjörnsson

Hej Jenny! Jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag jobbade på Seco och vi träffades där i somras. Jag jobbade på Customer Service. Nu är det så att jag ska gifta mig den 14/4 och undrar om du skulle kunna vara intresserad av att fota oss innan och ev. under vigseln, eller i all fall efter då alla gäster är samlade. Jag tycker du tar sååå fina bilder, jag har kikat runt på din blogg och Ullis tipsade mig om dig. Det skulle verkligen vara jättekul om du kunde fota oss. Jag vet att du pluggar i Umeå men du kanske är ner ibland ?? Du kan väl höra av dig så fort som möjligt för annars måste vi se oss om efter någon annan. Mvh Anna och Niklas

2012-03-05 @ 13:57:34
URL: http://www.ljusavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0